Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetové deníky na sociální síti Facebook
Smudková, Barbora ; Veselková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra žurnalistiky Internetové deníky na sociální síti Facebook Magisterská práce Autorka práce: Bc. Barbora Smudková Studijní program: Žurnalistika Vedoucí práce: Mgr. Zuzana Veselková Rok obhajoby: 2018 Anotace Sociální sítě, které od počátku 21. století proměňují význam internetu, se staly důležitou platformou pro zpravodajská média. Přes sociální síť Facebook se k obsahům českých médií dostávají desetitisíce až statisíce uživatelů, pro něž tato média vybírají a plánují příspěvky nad rámec domácího webu, z nějž obsahy pocházejí. Cílem této práce je popsat specifika online žurnalistiky a na základě předchozích výzkumů zpravodajství na sociálních sítích představit Facebook jako distribuční kanál, v němž se zpravodajství mísí s osobními, komunitními a zábavními obsahy a ve kterém mají uživatelé rozšířené možnosti komunikace s médiem a dalšími čtenáři. Analytická část práce se zaměří na obsahy, které na svých facebookových profilech sdílí nejnavštěvovanější česká komerční média a média veřejnoprávní. Cílem je na základě kvantitativní obsahové analýzy a komparace výsledků vypozorovat, jak média pracují s tématy, možnostmi sdílení či časem a jak se facebooková produkce liší od celkové produkce primárních webových stránek...
Vliv zavedení placeného obsahu na zpravodajský server IHNED.cz
Janíková, Simona ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Diplomová práce shrnuje vliv zavedení placeného obsahu na server ihned.cz, který je webovou mutací deníku Hospodářské noviny. Vliv paywallu sleduje v období od srpna 2014 do dubna 2015. Za zavedením paywallu byla snaha ukázat, že obsah tvořený na serveru má hodnotu. V teoretické části se práce zabývá novými výzvami médií, které tvoří jak finanční tak technologické změny, popisuje rostoucí komercializaci a reakci médií v podobě konvergence a konceptu digital-first. Práce se opírá o přístup politické ekonomie médií. Zabývá se zpoplatněním obsahu, ochotou čtenářů za obsah médií na internetu platit, možnostmi tradičních i alternativních příjmů médií, a příklady deníků, které paywall zavedly. V praktické části práce popisuje, jaký vliv mělo zavedení placeného obsahu na ekonomické výsledky, konkrétně na webové předplatné, inzerci a hospodářské výsledky vydavatelství Economia. Zabývá se také vlivem paywallu na návštěvnost serveru ihned.cz, kterou sleduje skrze počet page views, visits a reálných a unikátních uživatelů, na čtenost rubrik serveru a na práci novinářů. Součástí praktické části práce jsou kromě statistických dat a reportů také rozhovory s vedoucími pracovníky vydavatelství a redakce. Klíčová slova paywall, placený obsah, ihned.cz, Economia, sloučení redakcí, předplatné, návštěvnost, inzerce,...
Internetové deníky na sociální síti Facebook
Smudková, Barbora ; Veselková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra žurnalistiky Internetové deníky na sociální síti Facebook Magisterská práce Autorka práce: Bc. Barbora Smudková Studijní program: Žurnalistika Vedoucí práce: Mgr. Zuzana Veselková Rok obhajoby: 2018 Anotace Sociální sítě, které od počátku 21. století proměňují význam internetu, se staly důležitou platformou pro zpravodajská média. Přes sociální síť Facebook se k obsahům českých médií dostávají desetitisíce až statisíce uživatelů, pro něž tato média vybírají a plánují příspěvky nad rámec domácího webu, z nějž obsahy pocházejí. Cílem této práce je popsat specifika online žurnalistiky a na základě předchozích výzkumů zpravodajství na sociálních sítích představit Facebook jako distribuční kanál, v němž se zpravodajství mísí s osobními, komunitními a zábavními obsahy a ve kterém mají uživatelé rozšířené možnosti komunikace s médiem a dalšími čtenáři. Analytická část práce se zaměří na obsahy, které na svých facebookových profilech sdílí nejnavštěvovanější česká komerční média a média veřejnoprávní. Cílem je na základě kvantitativní obsahové analýzy a komparace výsledků vypozorovat, jak média pracují s tématy, možnostmi sdílení či časem a jak se facebooková produkce liší od celkové produkce primárních webových stránek...
Vliv zavedení placeného obsahu na zpravodajský server IHNED.cz
Janíková, Simona ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Diplomová práce shrnuje vliv zavedení placeného obsahu na server ihned.cz, který je webovou mutací deníku Hospodářské noviny. Vliv paywallu sleduje v období od srpna 2014 do dubna 2015. Za zavedením paywallu byla snaha ukázat, že obsah tvořený na serveru má hodnotu. V teoretické části se práce zabývá novými výzvami médií, které tvoří jak finanční tak technologické změny, popisuje rostoucí komercializaci a reakci médií v podobě konvergence a konceptu digital-first. Práce se opírá o přístup politické ekonomie médií. Zabývá se zpoplatněním obsahu, ochotou čtenářů za obsah médií na internetu platit, možnostmi tradičních i alternativních příjmů médií, a příklady deníků, které paywall zavedly. V praktické části práce popisuje, jaký vliv mělo zavedení placeného obsahu na ekonomické výsledky, konkrétně na webové předplatné, inzerci a hospodářské výsledky vydavatelství Economia. Zabývá se také vlivem paywallu na návštěvnost serveru ihned.cz, kterou sleduje skrze počet page views, visits a reálných a unikátních uživatelů, na čtenost rubrik serveru a na práci novinářů. Součástí praktické části práce jsou kromě statistických dat a reportů také rozhovory s vedoucími pracovníky vydavatelství a redakce. Klíčová slova paywall, placený obsah, ihned.cz, Economia, sloučení redakcí, předplatné, návštěvnost, inzerce,...
Analýza responzivního designu webových stránek
Ronovský, Jan ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Práce se zabývá technologiemi a optimalizací v rámci tvorby responzivních webových stránek. Sumarizuje současný stav a dává menší výhled, kde je budoucnost responzivního designu. To vše je rozebráno na příkladu 4 zpravodajských webových stránek ihned.cz, novinky.cz, blesk.cz, extra.cz, které jsou v práci rozebrány z hlediska oblastí, které se nejvíce podílí na pocitu uživatele z prohlížení. Webové stránky jsou pomocí kritérií vycházejících z těchto oblastí porovnány a k nejdůležitějším chybám jednotlivých webových stránek jsou navržena funkční řešení. Chyby jsou závěrem zasazeny do kontextu ostatních webových stránek a jsou navrženy standardní postupy, které podobné chyby řeší a lze je použít při tvorbě dalších responzivních webových stránek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.